Vrijdag 8 november 2019 van 08u30 tot 13u30 (Nog 1 plaatsje vrij)

Is uw telefoniste wel het visitekaartje van uw bedrijf?

We ervaren elke dag weer hoe uiteenlopend telefonisten ons te woord staan. Er zijn de top telefonisten. Zij verbinden ons door met de correcte gesprekspartner, snel, efficiënt en met stijl.  Onze dag wordt er meteen beter op.

Maar jammer genoeg zijn er ook minder goeie telefonisten: lange wachttijden, verkeerd doorverbonden worden, geen zicht op beschikbaarheden,... Onze dag is op slag een stuk minder goed. Uw organisatie verliest tijd, maar uw bedrijf verliest meteen een goed imago én potentiële klanten.

Help uw telefonisten, zodat zij voortaan snel en efficiënt uw klanten te woord kunnen staan. Zij zijn immers het visitekaartje van uw bedrijf!

Voor wie?

Deze training  is bestemd voor  telefonisten en onthaalbedienden.

Wat?

Een goed telefonisch onthaal is teamwork. U mag de meest bekwame telefonist in huis hebben: zonder een consequent beschikbaarheidsbeleid en inzicht in het bedrijfsorganigram en de -processen kan zij/hij de juiste beslissingen niet nemen.

Wij leren uw telefonist:

  • Om mensen aangenaam te woord te staan
  • Om snel en efficiënt door te verbinden
  • Om op een correcte manier vragen te stellen wanneer niet onmiddellijk duidelijk is naar wie wel/niet moet worden doorverbonden
  • Om communicatief te zijn en terug te koppelen naar de gesprekspartner(s)
  • Dat klantvriendelijkheid en doortastendheid hand in hand kunnen gaan
  • Om begripvol te zijn en een klankbord voor verschillende partijen
  • Hoe een goede gatekeeper te zijn zonder bitsig over te komen
  • Hoe stressbestendig te reageren
  • Hoe eerstelijnsklachten op te vangen
  • Om te multitasken
  • Zin voor initiatief

Trainer?

Nancy Dumoulein heeft al meer dan twintig jaar belervaring. Na tien jaar als vliegende brigade bij tal van kmo’s stampte zij Modus Sales Support en Mercanti Sales Consulting in Deinze uit de grond. MyModus is ondertussen uitgegroeid tot dé referentie voor strategische telemarketing met een hoge toegevoegde waarde. Onze ervaring aan de andere kant van de lijn heeft ons ertoe aangezet om een programma uit te werken dat telefonistes helpt om én een goed onthaal met een sales-driven mentaliteit te combineren. De eerste editie van 'good morning' werd zeer positief onthaald, dus dit najaar maken we tijd vrij voor nog een sessie.

Wanneer?

Vrijdag 08 november 2019 van 08u30 tot 13u30 (Nog 1 plaatsje vrij)

Locatie?

Modus - Gaversesteenweg 117 - te Deinze

Prijs?

250 euro/pp (geen KMO-portefeuille, bewuste keuze), max. 8 pers./sessie