1

INTAKEGESPREK

Samen met het commercieel management bekijken we al even de bestaande processen en tools, de vragen, knelpunten of mogelijkheden. U  schetst wat u graag wilt bereiken en wat u van ons concreet verwacht.

2

VOORSTEL OP MAAT

Op basis van het intakegesprek en onze ervaring zorgen wij voor een inhoudelijk en financieel voorstel. 

Kan u zich hierin vinden, dan werken we een gedetailleerd plan van aanpak uit, op maat van uw bedrijf. Dat omvat een uitgewerkt programma (bv. inhoud syllabus of aanpak audit), KPI's en afspraken rond follow-up.

3

SAMENWERKINGSAKKOORD

We nemen ons plan van aanpak stap voor stap met u door en passen aan waar nodig.

Zijn we het eens over de aanpak, dan  tekenen we beiden voor akkoord en kan de samenwerking van start gaan.

4

UITROL VAN DE ACTIES

In overeenstemming met het plan van aanpak, rollen wij de afgesproken acties voor u uit: we organiseren interactieve workshops voor uw team, voeren een audit van het sales proces uit, nemen het CRM-systeem onder de loep,...

5

TUSSENTIJDSE TERUGKOPPELING

Tussen de workshops, audits of coaching door, koppelen we met u en de deelnemers terug. Zo zorgen we voor een nabespreking met de trainees na een workshop of geven we feedback over de eerste bevindingen bij de audits. Op die manier kunnen we kort op de bal spelen en bijsturen waar nodig.

 

6

EINDEVALUATIE & VERVOLG

Op het einde van het traject bekijken we samen met u de resultaten. We zorgen voor een gedetailleerd rapport, uitgewerkte adviezen en andere tools waarmee u verder aan de slag kunt. Heeft u liever toch nog ondersteuning vanuit Mercanti, dan bekijken we graag met u een vervolgtraject.